9 Nisan 2014 Çarşamba

NYX Black Label Ruj / 126 Summer İn Hampton

 
 
 
 
NYX'in far paletlerini çok severek kullanıyorum ama daha önce hiç rujlarını denememiştim.
Malum artık NYX Douglas mağazalarında satılmayacak ve bu sebeple Douglas tüm NYX ürünlerinde %50'den fazla hatta bazı ürünlerde %70'e varan indirim yapmış.
Bende bu indirimle birlikte görmüş olduğunuz ruju aldım hiç tester yoktu ve diğer renkler genelde koyu ve canlı renklerdi bende gözümü karartıp bunu aldım ki bu bile oldukça canlı olmasına rağmen sürünce kabında ki kadar canlı durmadı.
Yapısı oldukça kremsi, kolayca sürülüyor, kalıcılığı oldukça iyi ve asla ışıltılı, sedefli değil ama mat bir rujda değil.
 
 
Tam bir yaz rengi ve duruşunu, dudaklarımı kurutmamasını sevdim.
Artık NYX markası Boyner mağazalarında satılacak hatta bazı Rossmann mağazalarında da satılmaya başlanmış.
Güzel bir indirimde denk geldiğim vakit Black Label serisinden bir-iki renk daha almayı istiyorum.
 
Ben Douglas mağazasından %50'yi geçen indirimle 13 liraya aldım ama normalde satış fiyatı 32.90
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder