24 Eylül 2013 Salı

Revlon Lip Butter - Cotton Candy

 
 
Revlon'un lip butterlarını ne kadar sevdiğim ve fırsat buldukça yurtdışından arkadaşıma sipariş ettiğimi artık biliyorsunuz.
Bu renginide uzun zamandır istiyordum aşırı canlı olmayan çok güzel bir pembe ve özellikle koyu renk göz makyajıyla uyumuna bayılıyorum.
Yapısını uzun uzun anlatmama gerek yok diğer lip butterlar gibi bu da gayet güzel dudakları nemlendiriyor ve rengini çok güzel veriyor.
Lip butterlardan çok kalıcılık beklememek lazım ayrıca renk vermeleride ruj gibi değil renkli lip balmlardan bir tık üstünde performansları var denilebilinir.
 
 
Resimde birazcık koyu çıkmış ama Cotton Candy çok güzel, tatlı bir pembe hem yaz hem kış kullanabileceğim bir renk ve bu lip butterda uzun süre elimde düşmeyecek.
 
Revlon'un lip butterlarının muadilleri var elbette özellikle L'oreal'in Caresse rujlarının yapıları Revlon'un bu ürünleriyle eş değer diyebilirim.
 
Artık ülkemizde olmayan markalar gelsin demekten bıktım ama Revlon, Sleek, MUA, İllamasqua, Tarte, Elf ülkemizde de satılsa fena mı olur.:)
 
 

4 yorum:

  1. Kujum gelse nolur ki demi :/ pahalı olur buralara gelse bile süper rengi varmış herkesde övüyor zaten merak ediyorum... güle güle sürüştür dadlum :0)

    YanıtlaSil
  2. Gratis getirirse pahalı olmaz diye düşünüyorum keşke getirseler The Balm'dan beter ilgi görür.:)
    Sağol canım :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan bende de strawberry shortcake ve en son arkadasıma ısmarladıgım berry smothıe renkleri var.Bitmesinler diye kullanmaya kıyamıyorum resmen:)Tarte benimde çok merak ettiğim bir marka.

    YanıtlaSil
  4. Aynen ya sık kullanmaya kıyamıyor insan inşallah bizimkiler bitene kadar Revlon buralara gelir.:)
    Tarte'nin en çok allıklarını merak ediyorum tasarımları şahane gözüküyor.:)

    YanıtlaSil