8 Eylül 2013 Pazar

Maybelline Fit Me Fondöten

 
 
Dün yazdığım Fit Me Kapatıcının fondöteni ile karşınızdayım.
Pek fazla fondöten kullanan ve fondöten deneyimi fazla olan biri değilim ama bugüne kullandığım uygun fiyatlı fondötenler içerisinde sanırım en iyisi budur.
Kuru/karma cildimde asla kusma yapmamasına bayıldım.
Cilde sürüp, iyice yedirdikten sonra cildiniz kadife gibi oluyor ve ortaya asla yapay bir görüntü çıkmıyor.
Ben Real Techniques Expert Face Brush ile uyguladım ve ortaya şahane bir sonuç çıktı.
Kalıcılığı ise gayet iyi 5/6 saat boyunca cildimde bozulmadan, uçmadan durdu.
Ayrıca cildimde herhangi bir parlama yapmadı ama yağlı ciltlerde nasıl olur bilemeyeceğim.
 
 
 
Ve gördüğünüz gibi fondötenin rengi cildime uymadı.
Ben 110 rengini sipariş etmiştim ama yanlışlıkla 115 geldi.
Ki 115 pembe tonlu bir renk benim sarı tonlu fazlasıyla açık tenime hiç ama hiç uymadı.
Bende sadece merakımdan bir kez kullandım keşke fondöten kötü olsaydı, beğenmeseydim bu kadar içime oturmazdı.:(
 
Tek dileğim Maybelline'nin Fit Me serisinin ülkemize gelmesi gerçekten hem kapatıcısı hemde fondöteni çok iyi uygun fiyatlı ama kaliteli ürün arayanların ihtiyacına cevap verecektir diye düşünüyorum.
 

2 yorum:

  1. Çok güzel bir duruşu var güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım ama renginden ötürü malesef kullanamayacağım.:)

    YanıtlaSil