10 Ağustos 2013 Cumartesi

Ufak Bir Alışveriş

 
Bu gördüklerinizi dün almıştım ama bir türlü resimlerini çekip yazmaya fırsatım olmadı.
Yves Rocher'ın bayram nedeniyle tüm ürünlerde %50'ye varan indirim yapması güzeldi ama benim alacak çok birşeyim yoktu.
Sadece bitmek üzere olan saç kremimin yerine yenisini ve 16.90'dan 8.90'a inen kayısılı peelingi yedekledim.
Ve bir de yine Douglas'a gidip NYX'in hd concealerını denedim ve duruşunu beğenince %50 indirimde oldukça uygun bir fiyata almış oldum.
Gerçi eve gelip bir daha deneyince rengi azıcık açık gibi geldi ama yinede verdiği aydınlık görüntüyü sevdim.
Birkaç kez daha kullanayım ayrıntılı yazısı gelecek.
 
Bu arada Yves Rocher'ın %50'ye varan indiriminde yarın son gün olduğunu hemen hatırlatayım.

12 yorum:

  1. Hayirli olsn canim gule gule kullan. Nyx urunlerinin fiyatlari ne civardaydi :)

    YanıtlaSil
  2. Nyx ne kadara geldi acaba ?

    YanıtlaSil
  3. Balböceği sağol canım:) NYX ürünlerinde %50 indirim var bu kapatıcıda 13-14 lira gibi bir fiyata geldi.:)

    YanıtlaSil
  4. Merve'cim %50 indirimle 13 veya 14 lira civarında olması lazım fişi ne yazık ki attım:/

    YanıtlaSil
  5. o kayısılı peeling kadar enfes bişey kullanmadım ben bugüne kadar.. he belki çok ahım şahım bişey değildir, başka ürün kullanmamamın da bu konuda etkisi vardır, cildim kayısıyla büyük bi aşk yaşıyodur bilemedim ama ben fazlasıyla memnunum.

    YanıtlaSil
  6. kapatıcıyı merakla bekliyorum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Sema'cım valla bende kayısılı peelinge bayılıyorum.
    Şu ana kadar kullandığım iri granüllü peelingler içerisinde en sevdiğim diyebilirim.:)

    YanıtlaSil
  8. Naz'cım en kısa zamanda yazısı gelecek canım:)

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun güle güle kullan hepsini tüh tam istanbuldan ayrıldım nyx indirime girmiş.

    YanıtlaSil
  10. Sağol canım:) Şans işte keşke şu NYX'i Watsons veya Gratis getirmiş olsaydı.:)

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan kayısılı peeling benim de vazgeçilmezim :) NYX kapatıcı yazısını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler canım:) kapatıcının yazısı yakında gelecek tatlım:)

    YanıtlaSil