15 Ağustos 2013 Perşembe

NYX HD Photogenic Concealer

 
 
 
 
Douglas'ta NYX ürünlerinde %50 indirim olunca ve bloglarda bu kapatıcıyla ilgili olumlu yorumlarıda okuyunca almadan edemedim.
Genelde her kapatıcının en açık rengini alırım bu sefer bir ton koyu ren olan CW02 fair rengini aldım.
Çok yoğun bir kapatıcılığı yok zaten hafif bir ürün asla göz altlarınızda bir ağırlık yapmıyor.
Ürünü göz çevremi nemlendirdikten sonra Ecotools airbrush concealer fırçası ile iyice yediriyorum ortaya çok hoş, aydınlık bir görüntü çıkıyor.
Hatta benim aldığım renk hafiften açık bile geldi eğer benim gibi yoğun göz altı morluğunuz varsa bu kapatıcıyı kullanmadan önce corrector kullanmanız gerekebilir.
Özellikle göz pınarlarımın alt tarafında morluklarım fazlaca yoğun bazen o bölgelere çok az Mac studio finish sürüp sonrasında tüm göz çevreme bu kapatıcıyı uyguluyorum.
Ürünün tek eksi yanı çizgilere dolması mutlaka pudra ile sabitlemek gerekiyor onun haricinde beğenmediğim bir yanı olmadı.
Paraben ve talc içermeyen bir ürün ayrıca NYX cruelty free bir marka ve uygun fiyatıda işin bir başka güzel yanı oluyor.:)
Eğer ki kapatıcı ihtiyacınız varsa Douglas'ta indirim bitmeden bu ürünü deneyin derim.

Kapatıcının indirimsiz fiyatı 23-24 tl civarında diye hatırlıyorum.
 
 
 

6 yorum:

  1. Bu markanın yurt dışında drug store olup burda hıgh end gibi görünüp ve fiyatlarının yüzde elli de bile hala dışardan pahalı olduğunu duyunca almaktan vazgeçmiştim... ama bu kadar iyiyse şans verilebilir...

    YanıtlaSil
  2. daha yeni kapatıcı aldım elimde ki bitince bir bakayım mutlaka :) teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  3. Merve'cim ne yazık ki öyle %50 indirimle yurtdışı fiyatına azıcık yaklaşıyor.:/
    Eğer cildine uyan tonunu bulursan bir dene biraz dolaş sonra beğenirsen al.
    Hatta bunun bir de jar olanı var onda correctorlarda vardı ve ben oğlumla mağazada olduğum için bakamadım.
    Bir ara correctorlerede bakacağım.

    YanıtlaSil
  4. Ceyda'cım almaya doymadığım birkaç makyaj malzemesinden biride kapatıcı evde 3 tane varken gittim aldım.
    Sende elindeki bitmeye yaklaşınca mutlaka dene belki beğenirsin.:)

    YanıtlaSil
  5. Yoğun göz altı morluğum var.Kapatıcılığı iyi olan hafif, gündelik bir ürün ve corrector tavsiyenize ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Corrector deneyimim çok yok ama severek kullandığım kapatıcılığı çok iyi olan, çizgilere dolmayan, hafif bir ürün olarak Shiseido Natural Finish Concealer'ı önerebilirim.:)

      Sil