20 Ağustos 2013 Salı

NYX 5'li Far Paleti - I Dream Of St. Kitt

 
 
 
 NYX'in daha önce 2 adet 10'lu paletlerinden almıştım ve severek kullanıyorum.
Toprak tonlarında doğru düzgün bir paletim olmadığı için ve Douglas'ta NYX ürünlerinde %50 indirimi fırsat bilip bir de 5'li paletinden aldım.
Bu palette ki farlarda yumuşacık, rengini kolayca veriyor, kalıcığı bazsız bile gayet iyi bana göre tek eksisi biraz tozutması diyebilirim.
Her rengini çok beğendim sanırım bir tek beyaz rengi az kullanacağım nedense beyaz farları daha az kullanıyorum.
 
 
 
 Eğer ki bu tonları sıkça kullanıyorsanız ve ışıltısız ama tamamen mat olmayan farları seviyorsanız bu NYX'e bakmanızı tavsiye ederim.
 
Paletin satış fiyatı 30 tl fakat %50 indirimle 15 tl gibi bir fiyata aldım.
 
 

2 yorum:

  1. Bence çok güzel gözüküyor , fiyatı da çok iyiymiş sadece tozutuyormuş ama bu kadar artısından sonra olsun o kadar. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. Valla aynen tozutmasına çok takılmıyorum çünkü yapıları yumuşacık ve açık renkler bile sürünce hemencik belli oluyor:)

    YanıtlaSil