25 Nisan 2013 Perşembe

Amway Beautycycle Allık

 
 
 
Amway'in hem Artistry hemde Beautycycle serileri oldukça kaliteli ürünlere sahip bende arada bir ürünlerini alıp deniyorum.
Şu ana kadar aldığım ürünlerde hayal kırıklığı yaşamadım ve makyaj ürünlerini de merak ettiğim için bir de allıklarını denemek istedim.
Artistry serisinin fiyatları fazlasıyla yüksek olduğu için tercihimi Artistry yerine daha uygun fiyatlı olan Beautycycle'ın allığını aldım.
Tercihim şeftali-pembe karışımı çook hafif ışıltılı bir renk oldu tabi internetten swatchlara bakıp ne çıkarsa bahtıma dedim ve petal'i seçtim.
İyi ki bu rengi almışım ışıltıları yüzde belli olmuyor ve yüze çok hoş, sağlıklı bir görüntü veriyor.
 
 
Resimde fazlasıyla şeftali tonlu çıkmış ama içerisinde pembelikte var.
Tam bir yaz rengi ama benim için 4 mevsim kullanılacak bir allık.
Allığın kalıcılığı ortanın üzerinde ve pigmentasyonuda gayet iyi tek bir fırça darbesiyle rengini veriyor.
Ben fazlasıyla beyaz tenli olduğum için bana tek bir dokunuş yetiyor ayrıca rengin yoğunluğunu ayarlamak elinizde kısacası iyi ki almışım dediğim bir ürün oldu.
 
 
Ve tabi gramajının fazla olmamasıda hoşuma giden başka bir özelliği oldu allık 4 gram ve bir gün bitirebilme ihtimalimin olması güzel birşey.:)
Fiyatı ise 26.60 tl yakın arkadaşım Amway üyesi olduğu için ben geliş fiyatıyla biraz daha uyguna almış oldum.
 
 
 

14 yorum:

  1. amway yazılarını görünce çok mutlu oluyorum nette swatch bulmak çok zor:/ geçen aylarda ben de rose quartz rengini aldım yazıcam bloğa yakın zamanda.. bu rengi de çok hoşmuş güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  2. amway ürünlerini çk merak ediyorum, elimde yığınla allık olmasa alacaktım zor tuttum kendimi :)

    YanıtlaSil
  3. Gözde'cim sağol canım bende rose quartz ve pink pebble rengini merak ediyorum.:)
    Yazını dört gözle bekliyorum ahh bi de amway'in fondötenlerinin swatchını bulsam.
    Ya gözümü karartıp alacağım yada kuzu kuzu başka markalar alacağım.:)

    YanıtlaSil
  4. Canım Allah'tan gramajı az çabuk bitme ihtimali yüksek:)

    YanıtlaSil
  5. tamamdır h.sonu yazmaya çalışacağım ben de :) dediğin gibi ben de fond. merak ediyorum artistry nemlendirici fond. serisini.. gözümüzü karartıp alıcaz artık :(

    YanıtlaSil
  6. Fondötenim bitti amway mi, yves rocher mı yoksa yine bourjois mi alsam bilmiyorum.
    Artık amway'de renk olayını renkli nemlendiriciyle kıyaslayıp alacağım.

    YanıtlaSil
  7. bourjois da güzel aslında :) ben renklere amway in yabancı sitesinden bakıyorum tr sitesindekiler pek gerçekci gelmiyor bana :))

    YanıtlaSil
  8. Aynen canım bende hep yabancı sitelerden bakıyorum ama her ürünle ilgili yorum, swatch bulmak baya zor.
    Aslında gidebilirsem ataşehir amway plaza'ya gidip ürünleri denemek istiyorum.
    Umarım bi ara gidip özellikle fondötenlerin renklerine, cildimdeki duruşlarına bakmak derdindeyim.:)

    YanıtlaSil
  9. ayy gittiğinde bütün renkleri kolunda swatchlasan ne güzel olur :))

    YanıtlaSil
  10. Eğer gidersem ilk bakacağım allık ve fondöten renkleri olacak.:)
    Ve tabi renklerini swatchlayabilirsem kesinlikle hepiciğini swatchlarım.:)

    YanıtlaSil
  11. allığın rengi çok tatlıymış canım güle güle kullan tam baharlık

    YanıtlaSil
  12. Renk çok güzelmiş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil