19 Nisan 2012 Perşembe

Real Techniques Shading Brush



Real Techniques'ten aldığım bir diğer fırçada bu gölgeleme fırçası ve bu fırçayıda çok beğendim kılları yumuşacık ama işini gayet iyi yapıyor.
Ben sadece gölgelemek için değil mesela tek renk far süreceksem tüm göz kapağıma bu fırçayla sürüyorum farı inanılmaz güzel eşit bir şekilde dağıtıyor.



Bu fırçayla toz, krem far ve pigment rahatça uygulanabiliniyor ki pigment uygulamadım ama yabancı bloglarda okuduğum kadarıyla pigmentte gayet güzel uygulanıyormuş.
Real Techniques'ten aldığım iki fırçadanda çok memnun kaldım allık fırçasını alıp almama konusunda kararsız kalmış ve almaktan vazgeçmiştim şimdi keşke alsaymışım diyorum ilk fırsatta onuda almayı düşünüyorum.:)


Yassı ama hafif kabarık bir fırça ve çokta yumuşak ayrıca en önemliside uygun fiyatlı bir fırça tabi bu fırçada ülkemizde satılmıyor aynı sigma fırçalar gibi ben love-makeup.co.uk'den 6.99 sterline aldım.
Bu sitenin Türkiye'ye de gönderimi var eğer sizde bu fırçaları merak ediyorsanız bu siteden getirtebilirsiniz ayrıca bu sitede Sigma'nın fırçalarıda var hatta ben Sigma fırçalarımdan bazılarını bu siteden aldım.

2 yorum:

  1. Tatlım, siteni makyaj-kozmetik bloguna bıraktığın yorum sayesinde buldum. Öncelikle NYX'in Douglas'ta satılmasına bayıldım. İnşallah fiyatları The BAlm gibi uygundur, fahiş olmaz. 2.si sanırım hiçbir blogger'ın bu fırçalardan haberi yok. Ben deli danalar gibi fırçaya tutuntuğum şu dönemde, bu markanın yüz için olan 4'lü setini aldım. Hatta şu an yanımdalar ve inanılmaz güzel. Sanırım 72 TL gibi bir fiyata geldi bana kargo da dahil. Benden tavsiye, göz fırçasına ihtiyacı olanlar bunu set olarak alırlarsa daha ekonomik olur. En azından herbirine tek tek kargo ödememiş olurlar. Çok öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Nyx'i bende henüz douglas'ta görmedim daha doğrusu douglas'a henüz gidemedim bi gitsem içine düşecem.:)
    Bende önce set mi alsam dedim ama gözüm sigma fırçalarda olduğu için denemelik sadece 2 tane real techniques fırça aldım ama allık fırçasınıda bir şekilde almak çok istiyorum.:)
    love-makeup.co.uk'de 50 sterlin üzerine kargo bedava tabi bu fiyat gümrüğe takılır mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil