28 Nisan 2012 Cumartesi

Bitenler (5)



Efenim yine bir bitenler yazısıyla karşınızdayım bu ay çok fazla ürün bitirememişim gibime geldi neyse yinede 10 parça ürün bitirmişim özellikle bitmesini istediğim ürünleri bitirdiğim zaman çok mutlu oluyorum, ferahlıyorum.:)

Biorderma H2O Temizleyici Solüsyon: İlk bidon bitti ikincisi yerine hemen açıldı ve sanırım bittikçe alacağım çok sevdiğim bir ürün yazısı için tık tık

Lierac Phytolastil Gel: Hamileliğimde kullandığım sonrasında da kalanını ziyan olmasında diye bitirdiğim bir ürün ve gerçekten çok işe yarayan bir ürün tüm hamilelere ve hızlı kilo alıp vermiş olan veya hamilelik sonrasında çatlakları olanlara önerebileceğim bir ürün yazısı için tıklayın

Elidor Şekillendirici Bakım Kremi: İşini az çok yapan bir kremdi ama ben artık kullanmaktan sıkılmıştım zaten gözümün önüne koyup her gün kullanıp bitirmeyi başardım yeniden almayı şimdilik düşünmüyorum onunda yazısı için tık

Ecolinn Bal Özlü Duş Jeli: Petra'nın ürettiği Ecolinn ürünlerini beğenerek kullanıyorum bu da o ürünlerden birisi bittikçe zaman zaman yenisini aldığım güzel bir duş jeli.

Yves Rocher Organik Duş Jeli: Yves Rocher alışverişimde hediye edilen bir üründü kokusu şahane fakat benim gibi bol köpüklü duş jeli sevenler için köpük olayı pek yok bu yüzden Yves Rocher'ın bu duş jelini almayı düşünmüyorum fakat diğer serilerindeki duş jellerini merak etmiyor değilim bu duş jelininde yazısı için buraya buyrun

Avon Planet Spa Zeytinyağ Özlü Saç Maskesi: Avon'un çok severek kullandığım ve saçlarımı yumuşacık yapan maskesi ne yazık ki bitti ve yine ne yazık ki satıştan kaldırıldığı için yeniden alamadığım bir ürün.:(

Neutrogena El Kremi: Artık ambalajı değişen bir ürün ama ben stokladığım için gördüğünüz eski ambalajlı olanı ve bu sondu bitti yeniden bir süre almayı düşünmüyorum bu da bitsin diye uğraştım artık havalar ısınmaya başladı ve bu kremde ağır gelmeye başladıydı yazısı için tıklayınız

Avon Foot Works Deniz Tuzu İçeren Canlandırıcı Arındırıcı Scrub: Tam ismini yazayım dedim amma da uzunmuş neyse çook memnun kaldığım indirime girince stokladığım ki herhalde açılmayı bekleyen 3-4 tane daha vardır bu arada ambalajı değişti ama halen katalogta olan bir ürün bu bitti yerine yenisi hemencik açıldı yazısı için tık tık

Avon Care Dudak Balmı: Orta seviyede nemlendiren fena değil diyebileceğim bir ürün benim aşırı kuru dudaklarıma kışın bir faydası yok ama yazın nemlendirmesi yeterli geliyor bitti gitti yenisini almayı düşünmüyorum bununda yazısı için tıh tıh

Oriflame Giordani Gold Mineral Therapy Concealer: Benim göz altı morluklarımı kapatmakta fazla bi işe yaramayan bir üründü ve gözümün önüne koyup her gün kullanıp bitirdim yenisini asla almak gibi bir niyetim yok vee bununda yazısı burada


İşte bir ayı geçkin bir sürede bitirdiğim ürünler ayrıca bitsede gitseler dediğim artık görmek istemediğim ürünlerimi bitirme projeme devam halindeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder