21 Mart 2012 Çarşamba

Sebamed Lip Defense Dudak Koruyucu

Bu ürünü geçen yaz başı almıştım dudaklarım sadece kışın soğuktan değil yazın sıcaktanda çatlıyor Sebamed'in dudak balmında da spf 30 koruması olduğu için aldım fakat pekte memnun kaldığım bir ürün olmadı.


Şu ana kadar kullandığım Sebamed ürünlerinden hep memnun kaldım bu dudak balmınıda aa Sebamed'in dudak balmında spf 30 koruması varmış yazın benim için çok iyi olur diyerekten aldıydım aslında nemlendirmesi, koruması güzel ama o acı tadı bir felaket bitince asla almayı düşünmediğim bir ürün eğer tadı böylesine kötü olmasaydı sırf güneş koruma faktörü için yeniden alabilirdim.


Zaten elimdeki dudak balmlarını bitirip sadece memnun kaldığım birkaç markanın ürününü devamlı alıp kullanmayı düşünüyorum.
Gerçi ben kullanmadığım bir markanın dudak koruyucusunu görürsem dayanamayıp alırım o ayrı bir mesele ama yine memnun kaldıklarıma dönüş yaparım.:)

Bu dudak koruyucusunu kaç liraya aldığımı tam olarak hatırlamıyorum ama 8-9 lira civarı olması lazım.

1 yorum:

  1. merhabalar, aynı dudak koruyucusunu ben de kullanıyorum ve çok memnunum açıkçası, şu ana kadar kullandıklarımın en iyisi diyebilirim... tadı da beni pek rahatsız etmedi. ben de 12 tl civarında almıştım bu ürünü

    YanıtlaSil