28 Ocak 2012 Cumartesi

Avon, Oriflame Siparişlerim ve Yves Rocher Alışverişim


Bu ay Avon ve Oriflame'den o kadar az şey aldım ki kendime şaşıyorum ayrıyetten tebrik ediyorum.:)
Genelde annemin ve arkadaşlarımın siparişleri vardı ben ise merak ettiğim birkaç parça ürün aldım.:)


Oriflame'nin Optimals yüz spreyini merak ediyordum onu aldım bir de very me serisinden göz kalemi aldım çok güzel bir mor çok canlı bir renk benim gibi mor renk sevenlere tavsiye ederim.

Avon'dan ise Color Trend'in yeni giren metalik kalem farlarından aldım gri ve siyah rengini fena değiller kremsi yapıdalar.
Ve Avon'un satıştan kaldırdığı glazewear shine rujdan aldım bende sunset rengi vardı bir de coral bliss aldım ve coral bliss'e bayıldım bende tam gider ayak bu ruju yakalamış oldum.:)

*****

Bir de Yves Rocher'dan birkaç parça ürün aldım cep telefonuma gelen mesajla soluğu Marmara Forum Yves Rocher mağazasında aldım.
Her 45 tl'lik alışverişe 15 tl Yves Rocher'dan yani siz 30 tl ödüyorsunuz ve aldıklarınız katlandıkça indirimde katlanıyor artı duş jelide onlardan hediye oluyor.:)
Şu resimde gördüğünüz ürünler 100 lira tuttu fakat indirimden ötürü 60 lira ödedim ki sadece göz çevresi kreminin fiyatı 55 lira yani baya karlı bir alışveriş oldu umarım aldıklarımdan memnun kalırım.:)


Soin Vegetal saç bakım maskesi, Soin Vegetal Corps nemlendirici ve tüy geciktirici krem vede İnositol Vegetal göz çevresi kremi aldım.
Ki göz çevresi kremini alırken pek bir kararsızdım alsam mı almasam mı diye ama sonunda aldım bakalım bu nasılmış benim morluklarıma bir nebzede olsa çare olacak mıymış göreceğiz.
Duş jelide Yves Rocher'dan hediye ve bir dolu tester aldım çok merak ettiğim Cure Solutions serum testerı ve likit fondöten testerı istedim sağolsunlar baya bi fazlaca verdiler.:)

4 yorum:

  1. YR´in sac ürünlerini merak ettim, kullandiktan sonra post bekliyorum senden ; )

    YanıtlaSil
  2. Valla benimde ilk kullandığım YR saç bakım ürünü bu maske olacak sonucu bende merak ediyorum inşallah memnun kalırımda olumlu yorumlu bi post hazırlarım.:)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun güle güle kullan =)
    aldığın rujun aynısından bendede var ama rengi koyu çok memnun kaldım ben =) 2 tane ruj ve 1 tane gloss aldm glosun boyu oldukça küçük çıktı =)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler:) bendede o rujun bir de sunset rengi var o da çok güzel bir turuncu onuda çok beğenerek kullanıyorum.:) sende aldıklarını güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil