23 Kasım 2011 Çarşamba

Oriflame Giordani Gold Night Lash Treatment / Kirpik Güçlendirici

Cildimize özenle bakıp önem veriyoruz ama bazen bu özeni kirpiklerimize göstermiyoruz.
Eğer her gün makyaj yapıyorsak rimeldi sonrasında her akşam temizlemeydi derken kirpiklerimizde dökülme olabiliyor.
Hele bir de benim gibi kısa ve fazla kirpikleri olmayan biriyseniz mutlaka kirpiklerinizede özen göstermeniz gerekiyor.
İşte bu ürün çok güzel bir kirpik güçlendirici özellikle akşam yatarken kirpiklerinize sürün bir süre sonra işe yaradığına gözlerinizle şahit olacaksınız.
Bu ürün sadece bende değil yakın bir arkadaşımda da işe yaradı onun alt kirpikleri yok denecek kadar azdı hem çoğalttı hemde uzattı ben alt kirpiklerime sürmediğim için böyle bir şey olmadı fakat bundan sonra bende süreceğim.:)


Benimde kirpiklerimi çoğalttı ve besledi açıkcası böyle bir ürün almayı düşünenlere Oriflame'nin bu ürününü tavsiye ederim.
Fakat mutlaka iyi sonuç alabilmek için düzenli kullanmak şart yoksa birkaç kez kullanıp hemen sonuç beklememek gerekiyor.

Ürünün katalog satış fiyatı 19.90

3 yorum:

  1. bende alacaktım ama emin olamadım bu üründen ya :D keşke kirpiklerin önce sonra resmini koysaydın

    YanıtlaSil
  2. Ne yazık ki bu ürünü aldığım zaman henüz bir blogum yoktu haliyle kirpiklerimin resmini çekmek aklıma bile gelmedi.:(

    YanıtlaSil
  3. Banada lazım böyel bi ürün hatta şart :) lumigan maceram son bulunca yerine yeni bişeyler arar oldum :) keşke resimleride olsaymış bende çok görmek isterdim ;)

    YanıtlaSil