29 Kasım 2011 Salı

MAC Studio Moisture Tint SPF 15


Bu ürünün tam boyunu henüz almadım birkaç hafta önce Marmara Forum Mac mağazasından Studio Finish Concealer alırken bu ürününde testerını istedim ve onlarda 3-4 kullanımlık tester verdiler.
Şu ana kadar 2 kez kullandım 1 kere daha hatta 2 kere bile kullanılacak kadar var testerı müşterilerine çok gören bazı firma çalışanlarına duyurulur azıcık Mac çalışanlarından ders alsınlar.:))
Neyse efenim mevzumuza dönelim ürünün tam boyunu almadan postunu hazırlamamın sebebi şudur benim bu ürün ile ilgili Türkiye'de ki bloglarda pek hatta hiç yorum bulamamış olmamdır.
Belki benim gibi bu ürünü merak edenler vardır diye bende 2 kere test ettiğim bu ürün ile ilgili fikirlerimi yazayım dedim.
Öncelikle bendeki renk en açık olan rengi Light bana tam oldu hiç abartı durmadı cildimle bütünleşti sürünce varla yok arası durdu.
Zaten ben öyle belli olmayan cildime hafif canlılık veren birşey istiyordum ten rengim baya bir açık olduğu için bugüne kadar denediğim birkaç markanın renkli nemlendiricilerinin en açık renkleri bile bende koyu durduğu ve istediğim doğallıkta durmadığı için bir de Mac deneyeyim dedim ve bingo aradığımı buldum.:)
Bir de benim cildim kuruya dönük karma ve sürünce bir süre sonra parlama vs. yapmadı ve en önemlisi cildimin kuru bölgelerinde de sonuç çok iyiydi.


Bir de şunu unutmadan ekleyeyim bu ürünü iki seferde de cildime nemlendirici sürmeden denedim ve sonuç gayet iyiydi.
Uzun lafın kısası eğer sizde benim gibi iyi bir renkli nemlendirici arıyorsanız bu ürüne bir bakın derim.

Ürünnü satış fiyatı eğer aklımda yanlış kalmadıysa 76 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder